ACHTUNG: Wartung im Hintergrund noch ca. 25 Minuten aktiv. Artikel, die zu Warenkorb/Merkliste hinzugefügt werden, sind erst nach Abschluss der Wartung sichtbar.
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Leadership for Teacher Learning
ISBN/GTIN

Leadership for Teacher Learning

Creating a Culture Where All Teachers Improve So That All Students Succeed (Formative Assessment Tactics Designed to Raise Student Achievement )
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang42082in
CHF56.90

Beschreibung

Leading education authority Dylan Wiliam explains how formative assessment, when applied properly, helps to increase student achievement. He also presents research about changes in classroom practice that can increase learning, differentiated instruction, response to intervention, group leadership's role in productive collaboration, and integrating formative assessment into teacher evaluation.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-941112-26-7
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum28.02.2016
Seiten290 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 177 mm, Höhe 254 mm, Dicke 20 mm
Gewicht599 g
Artikel-Nr.3676908
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.17883871
Weitere Details

Autor

Dylan Wiliam is one of the world's foremost education authorities. He has helped to successfully implement classroom formative assessment in thousands of schools all over the world, including the United States, Singapore, Sweden, Australia, and the United Kingdom. A two-part BBC series, The Classroom Experiment, tracked Dr. Wiliam's work at one British middle school, showing how formative assessment strategies empower students, significantly increase engagement, and shift classroom responsibility from teachers to their students so that students become agents of and collaborators in their own learning.

Schlagworte