Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Visible Learning: Feedback

BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang1948in
CHF47.90

Beschreibung

Visible Learning: Feedback brings together two internationally known educators, combining Hattie´s world famous research expertise with Clarke´s vast experience of classroom practice and application. Areas covered include the variability of feedback, student to teacher feedback, the power of peer feedback and the power of within-lesson feedback.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-138-59989-5
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum22.08.2018
Auflage1. A.
Seiten188 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 174 mm, Höhe 246 mm, Dicke 11 mm
Gewicht429 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.5709369
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.27249377
Weitere Details

Autor

John Hattie is Laureate Professor at the University of Melbourne, Australia and chair of the Australian Institute for Teaching and School Leadership. He is the author of the globally bestselling Visible Learning series of books and co-edited with Eric Anderman the original International Guide to Student Achievement published in 2013. Shirley Clarke is an internationally known expert on the practical application of the principles of formative assessment. Her career includes teaching, test writing, lecturing for 10 years at the Institute of Education, University of London and directing numerous national research projects. Her bestselling books have made assessment practice relevant and accessible.

Schlagworte