ACHTUNG: Wartung im Hintergrund noch ca. 24 Minuten aktiv. Artikel, die zu Warenkorb/Merkliste hinzugefügt werden, sind erst nach Abschluss der Wartung sichtbar.
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Mosaics
ISBN/GTIN

Mosaics

Reading and Writing Essays
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang14576807in
CHF109.30

Beschreibung

Mosaics illustrates how reading and writing are part of a interrelated process, and encourages students to discover how the "mosaics" of their own reading and writing processes work together to form a coherent whole.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-205-89096-5
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungsortNew Jersey
ErscheinungslandUSA
Erscheinungsdatum02.01.2013
Auflage6th Revised edition
Seiten816 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 187 mm, Höhe 232 mm, Dicke 28 mm
Gewicht1107 g
Illustrationenblack & white illustrations, colour illustrations
Artikel-Nr.7858909
KatalogNielsen
Datenquelle-Nr.9780205890965
Weitere Details

Autor

Kim Flachmann received her doctorate in Rhetoric and Twentieth-Century American Literature at the University of Oregon. Her dissertation was a stylistic analysis of William Carlos Williams' poetry. Kim has been teaching at California State University, Bakersfield, where she also administers the Composition Program-from remedial English through the Graduate Teaching Assistants. She has published numerous articles on rhetoric and American literature and has written six textbooks-among them a very successful college reader for Pearson (The Prose Reader, in its ninth edition) and a series of three books for Pearson, called Mosaics, for developmental English, progressing from sentence-level to paragraph-level and finally to essay work. In addition, she received the Outstanding Professor Award for 1998-99 at California State University, Bakersfield; the Rhetorician of the Year Award from the Young Rhetoricians' Conference in 2007; and an award from California Association of Teachers of English for Classroom Excellence in 2009.

Schlagworte